Tłumaczenia SEO – audyty, oferty pozycjonowania, korespondencja z klientem

W przypadku działań SEO coraz częściej dochodzi do współpracy polskich agencji z podmiotami zagranicznymi, polskimi firmami działającymi za granicą, czy też klientami z Polski prowadzącymi działalność na terenie innego kraju. Praca z takim klientem wiążę się z wieloma działaniami wymagającymi znajomości języka obcego, w których skład wchodzą między innymi tłumaczenie oferty lub audytu SEO.

W przypadku języka angielskiego oferuję swoją pomoc w zakresie:

– tłumaczenia oferty pozycjonowania
– tłumaczenia audytów SEO
– tłumaczenia artykułów na strony zapleczowe
– tłumaczenia korespondencji dot. strategii pozycjonowania

Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty? Przede wszystkim w przeciwieństwie do standardowego tłumacza, SEO to dla mnie chleb powszedni – zajmuję się tym zawodowo, przez co obcowanie z branżową oraz techniczną terminologią polsko jak i angielskojęzyczną to dla mnie codzienność. Stanowi to gwarancję rzetelności takiego tłumaczenia.